Voor al uw vragen staan we graag voor u klaar.
Bereik ons gerust.
Voor al uw vragen staan we graag voor u klaar. Bereik ons gerust.
+31 6 34 59 77 33
Groningen
Transparantie is de basis van een duurzame relatie. Hier beantwoorden we de vragen die u waarschijnlijk nog heeft.
U hebt helemaal gelijk. Dit is het cruciale verschil tussen een losse campagne en een duurzaam systeem. Een losse campagne is een gok.
Ons ecosysteem is een bedrijfsmiddel dat is ontworpen voor voorspelbaar rendement.
In onze strategiesessie analyseren we uw huidige kosten en doelen en maken we een realistische ROI-inschatting voordat we beginnen.
We bouwen geen gok, we bouwen een motor.
Een website is een 'digitale folder'. Een systeem (zoals HOOP) is de 'fabriek'. Om een naadloos 'waterbeheer ecosysteem' te bouwen
-van advertentie, CRM tot e-mail - hebben we één geïntegreerd platform nodig. Dit voorkomt de 'lekkende emmer' van 10 losse tools. Belangrijk: U hoeft de techniek niet te leren; ons Fase 2 (Beheer) model is juist ontworpen om u technisch volledig te ontzorgen.
Ja. Dit is de kern van ons model. Het systeem dat we in Fase 1 bouwen is 100% uw eigendom. Als u opzegt, blijft het volledige systeem (funnels, data, workflows) van u en operationeel. U zit nooit aan ons vast. U bent dan wel zelf verantwoordelijk voor het technisch onderhoud en de conversie-optimalisatie
U betaalt voor doorlopende marketingwaarde, niet voor een passieve verzekering. Dit omvat:
1. Proactief technisch beheer en support.
2. Continue conversie-optimalisatie (A/B testing) van uw funnels.
3. Het bedenken, schrijven en inplannen van doorlopende e-mailcampagnes (nieuwsbrieven, acties).
Het bouwen van de 'infrastructuur' (Fase 1) duurt, afhankelijk van de complexiteit, doorgaans 3 tot 4 weken. Zodra de fundering staat en is goedgekeurd, kunnen we Fase 3 (De Toevoer) direct activeren. De eerste leads kunnen dan vaak al binnen 24 uur na de start van de advertenties binnenstromen.
U heeft gelijk, onze management fee is puur voor het beheer en de expertise. Het advertentiebudget is de 'brandstof' die u direct aan Meta/Google betaalt.
Wat een realistisch budget is, hangt af van uw sector en de gewenste snelheid. Voor de meeste MKB-campagnes die serieuze data willen verzamelen voor snelle optimalisatie, adviseren wij een minimum startbudget van €20 tot €30 per dag.
Dit minimum is nodig om uw 'ecosysteem' (funnel) te voeden en genoeg data (leads) te genereren voor de wekelijkse optimalisatie. Met te weinig budget worden de A/B-tests die we uitvoeren minder betrouwbaar.
De uiteindelijke, structurele hoogte van dit budget bepalen wij samen in de strategiesessie, gebaseerd op uw maximale acceptabele Cost Per Lead (CPL) en de levenslange klantwaarde (LTV) van uw ideale klant.